środa, 16 czerwca 2010

Tooth fairy

Dziesięć deszrotyzacji. Matko jedyna. Tu musi coś być złego z wodą. Albo atomy jakie w powietrzu... Przychodzą ludzie młodzi, jeszcze przed czterdziestką z gruzem totalnymw paszczy. I co ciekawe, większość twierdzi że higiene trzyma, zęby leczy - tyle że plomby wypadowywuja sobie kilka miesięcy po założeniu. I z małej dziurki robi sie duży problem. W końcu wszystko opiera się o mojego chirurga, który wywijając z gracją dłutem, pozbawia miejscowych problemu. Raz na zawsze.

Jakby tak jaką wróżkę zębową zapoznać - to mógłby być tu dla nas raj... Zębów w cholere - kokurencji praktycznie żadnej...

Poza tym przychodzi jeszcze jedna grupa, uzależnieni od heroiny. Musze pogrzebac czy gdzies tego nie ma opisanego - w Polsce problem był nieznany z racji ceny narkotyków. Natomiast tutaj działke mozna ponoć kupić za pół tygodniówki. A w efekcie dostajemy pacjenta co to nie dość że nie ma ani pół żyły - bo szlag trafia nie tylko te w które sie wbija igły, ale ogólnie wszystkie - to jeszcze jego zęby wyglądaja jak zmurszałe pieczarki. Przedziwne.

Na szczęście po mojej ostatniej dyskusji ze smerfetką szlag ją trafił dokumentnie - i dzisiejszą listę robię dla mojego stałego ultra-zawodowca. Leon nie zabijał tak szybko jak on rwie te nieszczęsne zęby. Na jego tarczy widnieje motto prawdziwego killer’a:
If you blink - you’ll miss it.

Podoba mi się.

5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Łomatko, to ja spadłam z fotela dentystycznego, jak się okazało, że po 31 latach trza wiercić jeden jedyny ząb i plombować ;-D
Do tej pory się nie mogę otrząsnąć ;-P A plomba trzyma już 2 lata.
To jakich oni tam mają dentystów o_O
Łoooommmaaaterdei!
nika

basia pisze...

A gdyby tak jeszcze wróżkę zębowo-heroinową?! - toż to heroina najlepszego romansu (medycznego ;roll;) by była... ;/...

Anonimowy pisze...

Cegój blogspot komentów nie licy?
nika

abnegat.ltd pisze...

Nika - bo to różnie z tym bywa. Jak kto ma w genach zapisane że bedzie łysy - to nie ma uproś ;)

Basiu :)
Żaden ząb tego nie strzyma - czy jest to heros - czy heroina ;)))

Nika - nie mam pojęcia :/ :| :\

basia pisze...

;D)))))