środa, 24 grudnia 2008

Jingle bells


Dashing through the snow


In a one-horse open sleigh


O'er the fields we go


Laughing all the way


Bells on bob tail ring


Making spirits bright


What fun it is to laugh and sing


A sleighing song tonight


Jingle bells, jingle bells


Jingle all the way


Oh! what fun it is to ride


In a one-horse open sleigh


....ooooooooo.....


Jingle bells, jingle bells


Jingle all the way


Oh! what fun it is to ride


In a one-horse open sleigh


W erze promocji i kart kredytowych dziwnym sie moze wydawac fakt ze mu sie w ogole cokolwiek chce...


Agregat, Maria, Eee-Live, Dotty, Anna Black, Konfliktowa, Basia Acapella, Metaksa, Kiciaf, Gaudia, Randi6, Morfeusz, River, Tanczaca w Deszczu, Skrzacik, F-blox, Formap, Hoko, Carolinna, Shigella, Lekarski, Bionda, Marta, Paulina, Victorec, Ania i wszyscy pozostali acz poki co anonimowi czytelnicy moich wypocin :)))
Przyjmijcie prosze zyczenia, szczere i od serca: wszystkiego najlepszego, cieplych, spokojnych Swiat Bozego Narodzenia. A pod choinka takich wielkich paczek z prezentami.

16 komentarzy:

kiciaf pisze...

Dzięki za życzenia - jak zawsze oryginalne i trafne spostrzeżenia :).
Tobie też wszystkiego najlepszego i pisz ku uciesze ogółu!!!

victorec pisze...

Żeby tylko serce biło Ci z taką regularnością, z jaką publikujesz posty przez długi, długi czas ;) (nie mogłem nic bardziej bezsensownego wymyśleć:))
Pozdrawiam:)

eee-live pisze...

Abi dziękuję za życzenia :) Jak i za to że piszesz, bo fajnie się Ciebie czyta :)
A i Tobie życzę wszystkiego najlepszego i spełnienia marzeń :)
Nie umiem składać życzeń :( ale za to jak składam to szczerze.

f-blox pisze...

Bardzo Ci dziękuję! To bardzo miłe, z twojej! Tobie też życzę wszystkiego dobrego! Tyle szczęścia ile gwiazd na niebie!

Anonimowy pisze...

Wzruszonam:)

Drogi Literacie Abnegacie

radości, spokoju i duzo miłości w Świeta i potem

gaudia

ps. Wszystkim pozostałym i sobie zyczę, by atrakcyjne Muzy trwały przy Abnegacie oraz by mu chęć do pisania wzrastała z każdym dniem:P

River pisze...

Dzięki :) Też życzę Ci wesołych świąt i udanego sylwestra :) (mam nadzieje że nie spędzisz go na jakimś dyżurze ;))

pozdrawiam
River

Ania pisze...

To żeby nie być taką zupełnie anonimową ujawnię się bo czytam regularnie i uwielbiam :)
Zdrowych i wesołych Świąt oraz spełnienia wszystkich marzeń w Nowym Roku.
Ania

Paulina pisze...

dziękuję ślicznie za życzenia i również życzę wesołych, zdrowych i spokojnych świąt.
żeby nigdy Ci nie zabrakło weny i żebyś zawsze miał satysfakcję z tego co robisz. ;)

Anonimowy pisze...

Dziękuję za pamięć :)
Życzę, by magia dzisiejszego wieczoru i niezwykłe promyki radości towarzyszyły Ci przez cały nadchodzącu Rok!
I niech nie opuszcza Cię to niezwykłe poczucie humoru.

konfliktowa

Zadora pisze...

Bardzo Ci dziękuję. Wszystkiego najlepszego dla całej Waszej rodziny. Dzielę się dzisiaj z Tobą swoją wodą.

abnegat.ltd pisze...

Kochani, dziekuje bardzo. Mam ndzieje ze objedzeni na wigilii ogladacie prezenty :)

Wszystkiego najlepszego raz jeszcze :)))

PS. Witaj Aniu :)

carolinna pisze...

Dziękuje bardzo, nie mogłam wcześniej , byłam wyjechana :).

Jeszcze nie po Świętach , więc życzę wszystkiego najlepszego !!!

abnegat.ltd pisze...

;) Wszystkiego, Carolnna :)

basia.acappella pisze...

Wieeeelkie dzięki...

Nb, ale turbokonsumeryzm! ;P ;D

I raz jeszcze wszelkiej pomyślności poświąteczno-przednoworocznej dla Ciebie i Bliskich!!!
:-):-):-):-)

abnegat.ltd pisze...

Dziekuje :)
lasnie sie pakuja do odlotu - kurcze, polecialbym... Chiciaz na tydzien ;)

dotty pisze...

Dziękuję Abnegacie. No to cóż, że po nowy rok już nastał, a od Świąt trochę wody w Wiśle upłynęło? Wiesz, że i Tobie, i najbliższym, i czytelnikom zawsze dobrze życzę. :)