niedziela, 8 marca 2009

Być kobietą...


Jako że mamy równouprawnienie, życzę wszystkim czytelnikom
- niezależnie od wyznania, płci, stanu cywilnego i numeru butów -
Happy The 8th of March.
abnegat.ltd

17 komentarzy:

Catta pisze...

Myślę, że nadejdzie chwila (może już puka do naszych drzwi) gdy jedyną stałą rzeczą w nas będzie numer butów. Nasze wyznanie, płeć, stan cywilny itp będą zmieniającymi się z modą mieszankami, oby nie wybuchowymi.

madziaro pisze...

Dziękuję bardzo za życzenia :* - "siostrzano - braterski" oczywiście
A przy okazji chciałam się poskarżyć, że za 15 minut mi zmieniają czas z zimowego na letni :(

victorec pisze...

Madziaro, to skąd Ty piszesz? :)

abnegat.ltd pisze...

Catta, nawet nr buta pewnym nie jest. Cztery skale, rozni producenci ;)))

Madziaro, u nas na koniec marca. Ale zazdroszcze - rano co prawda trzeba wczesniej wstac, ale dzien dlugi sie robi.

Victorec, Madziaro jest tam gdzie teoretycznie rozchodzi sie w powietrzu ozywczy zapach zywicy ;)

inessta pisze...

Bardzo dziękuję Abi, za życzenia i pozdrowienia.

Catta pisze...

Ostatnio wydaje mi się, że media dają mi wybór: KKK (nie mam na myśli tych w prześcieradłach)lub trzymanie się za ręce z Siostrami na Manifie. :/.
Taka skromna wiedźma jak ja nie pasuje dzisiaj do żadnego paktu.

Anonimowy pisze...

dzięki ;) i wzajemnie :D
metaksa

Anonimowy pisze...

dzieki abi! :)

skrzacik

abnegat.ltd pisze...

Dzięki za życzenia :D

Anonimowy pisze...

... co za rozczulające życzenia w wersji unisex :)-dziękuję ! A ode mnie dla Blogoprowadzącego i Wszystkich Blogoczytających, w związku z dniem wiadomym - zakręcone-aczkolwiek szczere- życzenia Słońca w Sercu i Wszystkiego Wspaniałego (ponoć życzenia są formą zaklinania rzeczywistości,więc niech ta nasza rzeczywistość będzie always very cool)- pozdrawiam z samego środka nagłego ataku zimy (u progu wiosny ;) )-emili

eee-live pisze...

Abi dziękować i nawzajem :)

madziaro pisze...

Catta też mam właśnie ten problem, że nie bardzo pasuję ani do jednego, ani do drugiego paktu.
Bo i z jednymi poglądami, i z drugimi w jakiejś części się zgadzam. I z jednymi, i z drugimi w innej części nie zgadzam się absolutnie.

Abnegat - dziękuję za wyjaśnienie skąd piszę :). Fakt, dzień dłuższy, mi zresztą nie przeszkadza to aż tak bardzo, bo nie pracuję... ale mimo wszystko nigdy nie lubiłam zmiany czasu w tę stronę. Poza tym jakoś tak strasznie wcześnie w tym roku zmienili czas, jeszcze za bardzo zimą pachnie

Anonimowy pisze...

Drogie Panie czytajonce i piszace skladam zyczenia na wasze rece.....
Wyzwolcie sie wkoncu z tego niewolnictwa u meszczyzn.itp itd...
obom

Sorry troche se pozartowac mozna chyba:
A wiec aby wasze marzenia-zyczenia sie spelnily!!!
PS"
To zdjecie to chyba abi w negatewie "verfremdet" -OK-
A gdzie pozytyw??

PS""znowu musze sie zastanowic?

Anonimowy pisze...

Dzięki za życzenia :*

Epi

Anonimowy pisze...

no dobra, dziękuję za życzenia, bez względu na płeć;) ja bym się na płeć nie zamieniła, ale wiem, że są takie co j sobie zmieniają:)
pozdro

jak bouling?

annablack

Anonimowy pisze...

Internet ,internet-(ciezko jest wszystko ogarnac)
no w tym blogowaniu na odleglosc jestem od kilku tygodni
Niestety wbrew zapowiedziom jeszcze nie zapoznalem si z blogiem anny black
....ale co sie odwlecze to nie uciecze
a co to je boulin???

abnegat.ltd pisze...

Bowling :D
Znaczy - bierze sie taka sakramencką kulką z trzema dziurami rzuca w 10 pachołków zwanych kręglami.
Łatwizna... Trafiam już więcej niż nie trafiam.