sobota, 17 września 2011

A long time ago...

...in the galaxy, very far far away...










17 komentarzy:

Adept Sztuki pisze...

Abi czy to jesteś Ty po lewej na ostatnim zdjęciu? o_O

Nie wiem czemu, ale uważałem Cię za pana 40+ :| Może to przez Twoje tenisowe opisy...?

abnegat.ltd pisze...

Adept, ja jestem panem (tfu tfu tfu ;D) mającym nieco więcej. A na zdjęciu mam... prawie 40...
Poza tym to nie ja.

Green pisze...

"A na zdjęciu mam... prawie 40...
Poza tym to nie ja".

Logika według Abnegata part kolejny.
Kamuflujesz się lepiej niż Dżejms Blond ;p

abnegat.ltd pisze...

Kamuflaż to moje drugie ja. Poza tym ważyłem wtedy ze 120, byłem krótkowłosy i ogólnie jakiś taki - pucołowaty. Tak na dobra sprawę to facet ze zdjęcia jest brzydki, ergo - to nie ja.

Green pisze...

Już nie przesadzaj, na lachona w LAskach byś się nadał ;p

To jak Ty teraz wyglądasz, jak męskie ucieleśnienie Kaśki Moss?

;p

abnegat.ltd pisze...

Ja ogólnie jestem zjebisssty - a szczegółowo to strach mówic... :P

Green pisze...

Ja teszzz, ja teszzz ;]]]

abnegat.ltd pisze...

A w ogóle wypierdziel te chaszcze i wstaw Kermita, bo to wygląda, jak, excuses moi, szpinak... xD

Green pisze...

I o to chodziło.

:]]]]]

Dobry szpinak nie jest zły ;p

Anonimowy pisze...

a co to za kapela?
obo m

Anonimowy pisze...

krzypek podobny do nigela k.
ale jakos mi nie pasuje..
pozdronara
obo m

abnegat.ltd pisze...

Obom, bingo ;)

Anonimowy pisze...

Abi wyglądasz na tym zdjęciu, jak młodzianek dopiero co po studiach. Bardzo ładnie :-)
nika

abnegat.ltd pisze...

Nika, jak mialem 25 lat to mi w sklepie nie chcieli piwa sprzedac xD

Anonimowy pisze...

To dlatego musiałeś chodzić z kolegami do bimbrowni ;-P
nika

Green pisze...

Informuję, że na życzenie Blogstara zmieniłam avatara ;p

abnegat.ltd pisze...

Nika, mysmy mieli naprawde ciezkie dziecinstwo ;)

Grenska - YESSSS!!! W koncu :D